Wednesday, May 1, 2013

Aktiviti suka suki :)

Assalamualikum,
Terlalu lama aku tinggalkan blog nih.. suram dan tidak bermaya je gayanyer.. Alhamdulillah dan lebih 3 tahun aku berkhimat di tmpt aku mencari rezeki sekarang dan hampir setahun aku telah berhijrah dalam duania  kerjaya baru. Bagi aku minat dan cita-cita asal aku tetap kemas tersemat dihati. Mana mungkjin aku meninggalkan hobiku yg telah lama ku abadikan dan masih segar dalam jiwa aku. Namun ini tidak bermakna aku tidak boleh menceburkan diri dalam bidang yg lain bukan?.. huhuhuhu satu perkara bukan juga asing tetapi baru aku mencuba-cuba bagi bidang yg makin giat aku mengasah dan mengukuhkan bakat yg sedia ada... M.A.S.A.K huhuhu umum kan... aku mmg suka masak w/pun tak pandai mana.. tapi utk kali ini berbagai perkara yg telah aku cuba ada yg berjaya dan ada yg kureng @ suam-suam kuku ler heheheheh tapi kengkawan kat opis tu kalu bawa makanan.. depa semua bedal je.. sedap belaka... hhahahahahahaa ok enjoy picca2 ku ini huhuhuuhhuuu


































No comments:

Post a Comment