Wednesday, May 1, 2013

24 jam sehari

Entry yg tak dipost... dok dalam draf hahahhaaa
Assalamualaikum.. lama bona ese tak tulih keq blog nih... mau 4 bulan lobih.... Nie mmg maso mencemburui den..( sebona eh den yg maleh n tak dapek curi2 maso yg ado heehe)

Tgk blog kawan2... serius jelous sebab byk benda diorang update.. tapi aku...Fuhh... giller malas.. lagi pun idea jap ada jap ilang... tapi la nie mencurah-curah nak share...

 KISAH RAMADHAN
    En. somi tahun nih offer ajak balik raya kampung aku... horreeeyyyy hooyyyeeyeyeyye.. katanya, dia ok je raya kat mana-mana.. walhal aku tau dia suka suasana meriah kat kampung aku heheheh.. memang happening la... ( tapi dalam hati ada kebimbangan .. harap2 ibu mertua tak kecik ati la sebab holdkan giliran raya di kampung mertua.. ini atas permintaan anaknya jua..- my mum in law pasti sedih sebab anak kesayangan dia tak de time 1st day raya) sob..sob...uhuhukuhukl.. sabar ye kami balik raya ke 3 insyaAllah...Tahun nie w/p pak cu aku telah kembali ke rahmatullah.. so sudah sampai masanya adik-adik dan sepupu sepapat yg masih muda dan gigih utk turun padang bakar lemang dan kacau dodol.. ehheheh
Aktiviti tahunan nih memang meriah.. nak..nak pulak time buka pose.. fuh.. macam kenduri kendara.. ramai2 berkumpul.. mau tak hiruk pikuk dibuatnya.. sempoi la semua.. i love my big family... ~LOL

No comments:

Post a Comment