Friday, May 14, 2010

Polis Trafik oh polis trafik


Assalamualaikum.. entry kali nie aku nak share ttg gelagat pak cik polis trafik pagi nie.. 15 mei 2010.. di putrajaya, karnival pendidikan dna kerjaya, kementerian belia dna sukan...

Aku kecewa tgk kerenah pak cik polis nie.. dah lah tak senyum... sombong....
Kami nak lalu sebab kami pertugas karnival... boleh dia kata kami tipu.. hish...
katanyer stiker nie nampak macam print jek..( dalam hati aku: loorrr mmg la print... tapi urusetia yg bagi... tak print jawabnyer kertas nie kosong ler..) sambil senyum kelat aku jawab.. en, stiker nie urusetia yang bagi.... dan pakcik polis pun kata.. hish.. menyusahkan orang jer...
Fuhh... nasib la aku nie fikir kami nie datang bertugas... kalu tak nak je aku jawab..poyo....
sabo..sabo... sabo....

Nie la yang buat KERAJAAN jadi buruk rekod.... kerana perangai kakitangan yang tidak bertanggungjawab...

1 comment:

  1. asal akak tak buka tingkap keta luas luas..pastu panggil pakcik pakcik polis...mai sat...pastu puk pale dia...:)) cakp awat yg senget sangt ni...

    ReplyDelete