Saturday, November 20, 2010

Deco2 Koleksi Hantaran Perkahwinan/ Pertunangan

Assalamualaikum.. buat sekian kalinyer aku upload picca2 hasil tangan aku utk hantaran pertunangan dan  perkahwinan yg sempat aku snap....

(hantaran tema biru, biru cyan)

HANTARAN MASA MEMULA BELAJA2 WAT DECO2 BARANG2 HANTARAN NIE...
(satu masa dulu)



set hantaran yg 1/2 siap.hihihihiiii
nak amik banga je nih..



HANTARAN PERTUNANGAN JOJO & AIN


hantaran bertunang...

semasa perbincnagan bertunang sempat snap picca2 nie..

nie semasa ready nak ke rumah org yg nak di pinang...

masih menunggu ahli rombongan bersiap...


deco2 kain pasang

cinicn dalam snagkar...berserta cincin dalam kelopak bunya rose biru huhuhuhu...

HANTARAN PERKAHWINAN AKHBAR & ZU
deco handbag

deco set minyak wangi

deco tuala mandi

deco bakul buah2an

deco jam tangan


deco box; rantai tangan / gelang tangan

 deco hantaran kain pasang


pandangan dekat handbag hantaran...

set wangian yang telah dihias

 pandnagan dekat gubahan tuala mandi...ala2 sofa pelamin...:)

hiasan tepi bakul buah2an


box untuk diisi kuih muih sebagai hantaran

base for deco hantaran


nota:
Kepada siapa yg berminat untuk tempahan boleh hubungi saya di talian 012-2270125 atau email saya rosdianashaahrum@yahoo.com. Harga boleh dirunding dan berdasarkan metarial yg digunakan...


No comments:

Post a Comment